maanantaina, tammikuuta 15, 2007

Today Diamonds Are My Best Friends

Tänään sain taas haukkoa henkeä, kun pelailin Full Tiltillä. Siellä se peli on vain mielestäni niin erilaista, kuin esimerkiksi Primalla. Vielä en ole saanut varmuutta siitä, onko se vain kuvitelmaa pääni sisällä. Nyt muutamia kertoina olen ollut ensimmäiset puoli tuntia ihan hukassa enkä saa minkäänlaista otetta pöydästä. Onneksi kuitenkin olen saanut pelini jotenkin raiteilleen tiukentamalla käsivalikoimaa ja uskaltamalla pelata ne kädet, joissa tunnen olevani edellä. Olen törmännyt nyt vastustajiin, jotka järjestelmällisesti korottavat huomattavan suuresti ja pelaavat todella aggressiivisesti osuessaan edes jotenkin pöydän kortteihin. Tänään sain ATsuittarilla 4xbb korotukseeni maksun pelaajalta heti jälkeeni. Floppi 58T ja korotan tähän potillisen. Vastustaja rereissuttaa ja minä uudelleen korotan vielä takaisin. Hän siirtää loputkin keskelle ja maksan, koska korotus oli enää niin pieni. Hän näyttää 85 offarin ja minä katson äimän käkenä. Tiesin tämän vihun olevan löysempi pelaaja, mutta tuolle kädelle en häntä osannut pistää. En saanut apuja ja jouduin lainaamaan hänelle stackiani hetkeksi. Tämä ajattelumalli auttoi, sillä muutaman kierroksen ajan seurasin todella tarkkaan hänen liikkeitään. Hetken päästä sain JJ:n ja oli aika ottaa omat takaisin. Se onnistui yllättävän hyvin, sillä vihu suorastaan heitti rahaa minulle. Turnilla sain kolmannen jätkäni ja checkasin hänelle, jolloin hän pakotti minut All-In. Makosin ja hän näyttää 69suittarin. Ainoa mitä hänellä oli tuossa, oli suoran väliinveto.

Uskomattoman löysää ja aggressivista porukkaa. Olen varmasti monesti foldannut johtokäden tällaisia vastaan, kun olen asettanut heidät liian hyville käsille heidän panostuksistaan johtuen. Jatkossa pyrin seuraamaan näitä pelureita pöydässä paremmin ja merkitsemään muistiinpanoihin ylös heidän pelitapansa. Tietyt pelaajat eivät osaa pelätä ylipareja tai värejä, vaan armotta lyövät heidän suoran vedoillaan tai pareillaan. Tämä avaa todella hyvät mahdollisuudet rahastaa heillä, kun itsellä on todella kova käsi. Tänään tein hyvää tiliä mm. ruutuvärillä. Timantit osuivat kiitettävästi ja vastustajat eivät malttaneet olla maksamatta.





Lauantain saldot:
Full Tilt
NL$25 (full), 1h 40min, 98 jakoa, -$3,85
NL$25 (full), 1h 32min, 104 jakoa, +$17,3
Bonus release +$10,0

Sunnuntain saldot:
Full Tilt
NL$25 (full), 1h 54min, 119 jakoa, +$18,45
NL$25 (full), 1h 11min, 67 jakoa, -$2,6

Yhteensä:
Dollareita +$39,3