perjantaina, elokuuta 04, 2006

Seuraava päivänä

Hyvin nukutun yön jälkeen voin pyyhkiä pokerirähmät silmistäni ja ajatella asioita taas hiukan selkeämmin. Kerronpa hiukan lisää itsestäni.

Olen siis nyt kesälomalla ja lomailua on takana noin neljä viikkoa. Päivä päivältä olen vain yhä enemmän ja enemmän saanut käytettyä aikaani pokeriin. Tarkemmin sanottuna No Limit Texas Holdemiin. Kyseiseen peliin ensikosketuksen sain varmaankin joskus kolme vuotta sitten. Siinä alkupelailujen jälkeen olikin yli puolen vuoden tauko, kunnes se liekki leimahti uudestaan. Tästä on tullut selkeästi intohimoinen harrastus viimeisen vuoden aikana.

Nousuja ja laskuja on kohdattu monia ja ne kuuluvat pokeriin. Olen jo useaan otteeseen miettinyt eri keinoja ja tapoja kuinka saisin vietyä peliäni taas askeleen eteenpäin. Pariin kertaan olen ollut avaamassa tämän kaltaista blogia johon voisin kirjata ajatuksiani ja purkaa itseäni. Viime päivien downswingin johdosta sain nyt vihdoin avattua tämän.

Pientähän tämä minun pelaaminen vielä on eikä tässä niin suuria rahoja pyöritellä. Viimeisistä tappioistakin huolimatta, olen silti plussalla ja pelikassaakin on sen verran, että sitä voi lähteä taas kasvattamaan. Pyrin tässä samalla kehittämään itseäni pelaajana ja oppimaan pokerista jatkuvasti lisää.

Kukas sanoikaan, että joskus pitää ottaa askel taaksepäin, jotta voi ottaa kaksi eteen...